Thursday, April 28, 2011

Princess Mimi Almond Brown review

 hi guys!♥
here's my review for Princess Mimi Almond Brown! :)
I've BOUGHT these lenses from http://eyecandylens.com/. They came with a free lens case :D


These lens were also designed and promoted by Tsubasa Masukawa and I think they're the most natural lenses from the Princess Mimi/Bambi series! And they're a little bit smaller x) I wish they were also 15.0mm in size hehe x)



GEO Princess Mimi Almond Brown

Details
Brand: GEO
Origin: South Korea
Water content: 38%
Diameter: 14.5 mm
Base Curve: 8.6
Duration: 1 year disposable 
 here you can see the Princess Mimi Almond Brown (14.5mm),Barbie King Size Brown (14.5mm) and Geo Angel Brown (14.0mm)in comparison. The Princes Mimi Almond Brown and the Barbie King Size Brown are the same size but the Barbie King Size has a thicker black rim so sometimes it looks like the Barbie King Size is bigger but it's not x). The Geo Angel Brown is the smallest lens out of these three and doesn't enlarge that much x)





this is how it looks like when you wear them(natural lightning) :). It looks very natural!


here you can see the enlargement :)



Princess Almond Brown and Barbie King Size in comparison :D





 Overall:

Design: 9/10 - I like the design and color because it looks very natural!
Enlargement: 9/10 - they do enlarge, but not as much as my Princess Mimi Apple Green x) I wish they were bigger :D
Comfort: 9/10 - I think they're really comfortable!The most comfortable circle lens I own so far :)but that's only my opinion. Other people may think that they're uncomfortable x) 
TOTAL: 9/10





 with flash




29 comments:

  1. Sieht süß aus. (:
    Die Grünen sind natürlich auffälliger, aber die hier sind natürlicher. ♥

    ♥ 4 Seasons - Beauty x Fashion x Cosmetics x Lifestyle ♥

    ReplyDelete
  2. So pretty!! I like that it's natural but it doesn't make eyes dull unlike some of the other lens >_<

    ReplyDelete
  3. Die Linsen sind wirklich sehr hübsch *auch haben will*
    Meine Linsen sind alle nicht mehr tragbar.. ich wart gerad auch noch auf meine Bestellung *muhahah*

    Trägst du auf den Vergleichsbildern Fake Lashes? Weil deine Wimpern riiiichtig toll aussehen *v* wenn ja, welche trägst du denn? ^-^

    ReplyDelete
  4. Ich bin voll dafür, dass du damit Shootings machst. xD Also mit den grünen. (: Im Alltag sind die braunen natürlich wirklich viel besser, man muss nicht so Angst haben, angestarrt zu werden... xD

    ♥ 4 Seasons - Beauty x Fashion x Cosmetics x Lifestyle ♥

    ReplyDelete
  5. OMG-- these look PERFECT on you. o: <3

    ReplyDelete
  6. Hello darling,

    Thank you very much for visiting my blog and for your sweet comment!

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I really like the shape of your eyes. so pretty :D
    BTW, I followed you :3
    http://misskatv.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. man wenn ich deine augen so sehe, will ich dich iwie voll knuddeln hahaha ich brauch dich als kuscheltier XD
    aber die farbe ist echt cool! =D aber ey, ich glaub du hast gar keine so schwarzbraunen augen wie ich?! ich werd jetzt nur noch nörgeln XD

    ReplyDelete
  9. omg i wanted the almond brown one ever since it came out >.< so pretty on you girl ! kawaii! ^_^

    ReplyDelete
  10. Omo! I want to buy Princess Mimi lens too! :3

    PS. I followed you just now! <3

    ReplyDelete
  11. they are cute on you, and very natural too luv it

    ReplyDelete
  12. oh my, u got a big and lovely eyes, thanks for your review ^^

    ReplyDelete
  13. Thanks for letting me know where you got your lashes from!! Time to do a bit of internet-shopping I think :)
    These lenses are great - they look quite natural ^_^

    xx T
    lefanciulle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ich will mir auch mal gerne solche Circle Lenses holen, sieht voll süß aus an dir :)

    ReplyDelete
  15. These look pretty and natural, thanks for the review and pictures!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    ReplyDelete
  16. this shade of brown looks fantastic on you!! i really want one for myself too <3 love your lashes too btw :)

    ReplyDelete
  17. Aww~ diese Almond Circle Lenses wollt ich auch holen, aber hab angst, dass die zu natürlich sind, sprich zu sehr mit meiner Pupille verschmilzt, und die dann riesig, alienhaft aussehen >_>; Diesen Effekt hatt ich nämlich bei den MAX PURE BROWN...alle habn gefragt, ob ich gekifft hätte =_=;

    ReplyDelete
  18. whaa, die sind ja toll, werd ich mir vllt. asl nächstes zulegen x3
    Sieht aufjedenfall echt süss an dir aus <3
    wie lange hat der versand bei eyecandylens gedauert wenn ich fragen darf?:)

    ReplyDelete
  19. Love your blog!!
    Following!!
    Check out mine I'd love your opinion!!

    Joanna
    Snobpeople.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. they make your eyes look amazing!!!

    ReplyDelete
  21. Aw, this is beautiful,
    I love it!

    Henar ♥
    www.OhMyVogue.com

    ReplyDelete
  22. Awww, wann machst du wieder einen neuen Blogpost? Bin schon gespaaaannt! :D

    http://4seasons92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Awww, Mäuschen! ): ich kann dich total verstehen, ich bin ebenfalls im Abistress! Hab' ja auch nicht so oft gepostet... Ich habe schon alles hinter mir außer die mündliche Prüfung. Die Präsentation war bei uns als 1.
    Wie ist es bei dir denn so bisher gelaufen? ich hoffe guuut! :D

    Ohhh, ich freue mich total, dass es dir gefällt! Erst war ich skeptisch, wieder so kurze Haare zu haben, aber jetzt gefällt es mir auch! (:

    http://4seasons92.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Love how the lenses accentuate your eyes, you look so pretty! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  25. These lenses are quite cute on you :)
    I have the ones in chocolate brown, really beautiful design, but less natural. I think I'll put the almond brown on my 'to try' list.
    cute blog, have a great day <3

    ReplyDelete
  26. Wow Nice post, your blog post is amazing !

    I accidentally drop by your blog uninvited and found your interesting blog . The layout of your blog and information is wonderful.

    I really enjoy browsing your blog.

    Your blog post is mostly about Fashion and beauty stuff.

    If you need additional beauty ideas that enhance your eyes, making them brilliantly bright and beautiful, you may want to check out

    www.contactlensxchange.com for more exciting brand colored circle lenses.

    Enjoy and stay pretty :)

    cayumi...

    ReplyDelete
  27. So Cute ^-^ ♥♥♥

    Cestmonlilworld.blogspot.com

    ReplyDelete